sunnuntai 6. helmikuuta 2011

tuliaisia!

Viikonloppuni on sujunut sekä juhlimisen että kotona löhöilyn merkeissä. Perjantai iltana lähdin tyttöjen kanssa katsastamaan Onnelan avajaiset ja juhlimme sitten ihan loppuun asti. Oli todella hauska ilta, enkä malta odottaa tulevaa Levin reissuani samassa mahtavassa seurassa! (Olen siis lähdössä vuotuiselle Levin reissulleni 20.2, enää kaksi viikkoa! )

Selvittyäni kotiin lauantaina (on muuten aina yhtä inhottavaa kävellä lauantai aamupäivän kirkkaassa valossa puolinuutuneena ihonväriset sukkahousut jalassa kotiin!) laitoimme isäni kanssa paikalleen muutamia tauluja, viimeistelimme kylpyhuonetta ja kiinnitimme vielä keittiöön uuden kelloni. Illemmalla V tuli takaisin poikien kanssa vietetyltämuutaman päivän juhlimisreissulta ja toi samalla minulle tuliaisiksi aivan ihanan snö:n kaulakorun! (V toi myös tuliaisiksi jatkojohdon, jota olin kertonut hänelke tarvitsevani, mutta kieltämättä alkoi kyllä naurattamaan kun V 0li kertonut ostaneensa minulle söpön ja minun näköisen tuliaisen ja antoi minulle ihan riemuissaan jatkojohdon :D )



Uudesta snö-ihanuudestani saa muokattua kaksi erillistä rannekorua tai yhden kaksikerroksisen, lisäksi se muotoutuu näppärästi myös suloiseksi kaulakoruksi. Olen muutenkin ihastunut snön koruihin ja minulta löytyykin niitä melko suuri kokoelma, niin tämä uusi tulokas ei helpota yhtään ammuista valintaani sillä yhden uuden korun sijaan minulla on nyt 4 mahdollista koruvaihtoehtoa!





Olin aikaisemmin suunnitellut hankkivani keittiön aamiaistason ylapuolelle hyvin tämän tyylisen mutta suuremman kellon, mutta olen tähänkin todella tyytyväinen. Omaa paikkaansa asunnossani etsivät vielä kaksi mummoni maalaamaa taulua sekä olohuoneen suuri taulu ikeasta. Mutta nyt pitää jo juosta spinning- tunnille jonka jälkeen viimeistelen isäni kanssa keittiöni! Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti